h-03.png

prijava kvara

 Пријава квара

Квар на водоводној мрежи можете пријавити телефоном на број 037 415-334, а квар на канализационој мрежи на број 037 415-323. Квар можете пријавити и путем овог сајта.

Пријава квара

reklamacije

 Рекламације

Можете извшити рекламацију на услугу ЈКП "Водовод - Крушевац" сваким радним даном од 07:00ч до 15:00ч на телефон 037 415-324 или путем овог сајта кликом на дугме.

Рекламација

upit stanja

 Проверa стања

Унесите свој кориснички број у поље испод и кликните на дугме "Унеси".
 
 
Унеси

cenovnik

 Ценовник

Информације о актуелним ценама услуга ЈКП "Водовод - Крушевац" за грађанство и привреду.

Ценовник

javne nabavke

 Jавне набавке

Информације у вези свих поступака јавних набавки које спроводи ЈКП "Водовод - Крушевац", можете добити притиском на следеће дугме.

Јавне набавке

preuzimanje

 Преузимање

Преузимање докумената везаних за услуге ЈКП "Водовод - Крушевац", као што су: Рекламациони лист, Сагласност на главни пројекат, Захтев за водоводни прикључак и др.

Преузимање

uplatna mesta

 Уплатна места

Накнаду за коришћење наших услуга можете уплатити на следећим местима:

  1. Душанова 46, 37000 Крушевац
  2. Косанчићева 3 (КЦК), 37000 Крушевац
  3. Јастребачка 16, 37000 Крушевац
  4. У било којој пошти или банци

Радно време благајни је од 7:00 до 18:30 часова радним данима и суботом од 8:00 до 12:00 часова.

ЗИМСКА ЗАШТИТА ВОДОМЕРА 2018

Упутство

Током зимског периода долази до пада температуре, која се може одужити и до неколико недеља, зато се препоручује адекватна заштита водомера.

До смрзавања водомера долази због технички неисправних прикључака, склоништа (шахта) и небриге корисника, што се показало у пракси у претходним годинама као један од значајнијих проблема током зимског периода.

Обавеза ЈКП „Водовод-Крушевац“ је одржавање прикључне водоводне цеви до водомера (са уличне стране), а обавеза потрошача је да брине о делу кућног прикључка иза водомера и да одржава водомерни шахт чистим и доступним за очитавање.

Ако је водомер постављен на местима изложеним негативним температурама, као што су гараже, подруми и дворишта у случају екстремно ниских температура водомер треба заштитити неким термоизолационим материјалом.

Грађани који имају куће (викендице) у којима не бораве током зимских месеци или у кућама у којима нико не станује, те ако потрошачи одлазе на дужи пут, као и у кућама у којима нема интензивне потрошње воде током зиме, требало би да провере своје унутрашње инсталације и водомере, да затворе пропусни вентил испред водомера према објекту и испусте воду из кућне инсталације како би се спречило замрзавање воде и тиме избегли трошак замене водомера или мржњења инсталација.

Водоводне цеви које нису испод дубине мржњења (70 cm), а воде до гаража и дворишних објеката, испразнити. Такође, потребно је испустити воду из чесме у дворишту.

Пре обезбеђења водомера од мраза препоручује се потрошачима да провере све унутрашње водоводне инсталације, стање на водомеру, као и могуће кварове у водомерној шахти. Све уочене промене око водомера потребно је пријавити дежурној служби ЈКП „Водовод-Крушевац“ на телефон: 037 415-334 контакт

Замена и поправка стакла услед пуцања због мраза: ценовник

Напомена:

У периоду отопљавања доћи ће до појављивања кварова, тј.већих цурења, који су настали услед хладног времена. Зато, молимо све суграђане да проверавају своје инсталације и благовремено пријаве сваку промену дежурној служби на телефон: 037 415-334 контакт

vodomer zimski

Пратите нас

Facebook

Instagram

Youtube

Информације

Телефон: 037 415-301
Факс: 037 415-314

Адреса: Душанова 46,
37000 Крушевац

E-mail: vodovodks@ptt.rs